Home / Wat vinden bewonders
Bij Miezaan draait alles waar we ons voor inzetten om de cliënten, oftewel, bewoners. Onze inspanningen en hoe deze worden ervaren kunnen daarom ook het beste door hen omschreven en beoordeeld worden. We hebben dit onderzocht middels een cliënttevredenheidsonderzoek in november 2023. De resultaten werpen een zeldzaam licht op de zorg die wij leveren en waar wij elke dag met trots voor staan: Samen Dragen.
Lees hieronder over de ervaringen van onze (ex-)bewoners met Miezaan.
De response rate was 76,92% en het overall totaalbeeld een 7.8!
“Ze hebben me geholpen beter te worden”
” De begeleiders zijn goede vertrouwenspersonen, voor ieder wat wils“
– bewoner G.
“De aandacht en unieke sfeer en de persoonlijkheid van de begeleiding zijn voor mij heel belangrijk” – bewoner, november 2023.
“De zorg en oprechtheid maakt voor mij als bewoner een heel groot verschil“
– bewoner A.
“Ze luisteren écht naar ons!“
– bewoner S.
Onze medewerkers verlenen de unieke zorg die onze bewoners zo hard nodig hebben. Alleen als onze medewekers zich veilig, prettig, gestimuleerd en vrij voelen om hun werk uit te kunnen voeren, zal onze zorg de kwaliteit hebben waar Miezaan voor staat. In november 2023 is er een medewerkerstevredenheidsonderzoek gehouden in samenwerking met Triqs. De resultaten waren overtuigend positief, maar ook werd er waardevolle feedback gegeven. We waarderen deze input en hebben een werkgroep samengesteld om actiepunten op te stellen en verbeterplannen door te voeren.
De response rate was 100% en het overall totaalbeeld was een 7,9!
Trotspunten:
“Sfeer in de teams is erg prettig, open communicatie.”
“Ik wordt gewaardeerd”
“Korte lijntjes en snelle reactie als je iets meldt”
“Miezaan geeft positiviteit af.”
“De ruimte die ik krijg voor zelfontplooiing is fantastisch!”
“De organisatie is enorm gegroeid, ook op professioneel gebied”
“De visie en de doelen sluiten erg op elkaar aan. Met nadruk op balans wat het bedrijf probeert te creëren in het leven van de cliënten.”
“Er heerst binnen de organisatie een goeie sfeer en er is vertrouwen.”
Verbeterpunten:
Bij Miezaan leggen we de lat hoog en en gaan voor een zo goed mogelijke resultaat. Als we het binnen ons team niet kunnen, dan zoeken we hulp. Intern hebben we een werkgroep opgericht. Zij behandelen klachten en stellen verbeteractieplannen op. De komende tijd bespreken in de teams de uitslagen en ondernemen we actie of maken we een plan om verder te verbeteren.
Kinderhuissingel 24, 2013 AS, Haarlem
06-30715708
06-44630771
Intake cliënten: 06-15310237
info@miezaan.nl
76590003
Ontwerp:
06-30715708
06-44630771
Intake cliënten: 06-15310237
info@miezaan.nl
76590003